Novi Sad
23.12.2021.
16:05 > 16:39
Novosadski antifašisti okupili su se na Limanu, na lokaciji na kojoj treba da bude postavljen sporni spomenik "Nevinim žrtvama 1944/45", poručujući da to neće dozvoliti.
  • Драган

    28.12.2021 09:22
    Шта
    Шта каже наш најпознатији "антифашиста" - Чанак?
  • Milan

    24.12.2021 22:10
    LIMANCI .Nadam se da ćete protestivati kada budu gradili muzej jedno pevaču
  • @Naš

    24.12.2021 21:01
    opa
    decko, vecina ljudi nije nosila pusku u tom ratu, nisu bili ni na cijoj strani (lako se proveri) tako da nevine zrtve postoje, samo zato sto su se nisu prezivali na ic, pa su eto stradali. Stradali su I Srbi koji su se sklonili od hortijevih bajoneta, pa su streljani od partizana, tj svojih.
    Od toliko brozovstina komentara, koje vidim ovde, rado bih u svaki park u gradu postavio ovakav spomenik
  • Bojan

    24.12.2021 16:56
    @Terazijski Crnogorac

    Pa kad se ložiš na bosanske autokrate (puta dva) što ne bi i na mađarskog, takvima je sve preče nego da se svojom zemljom bave.
  • Naš

    24.12.2021 14:29
    Opa !
    @The Lalosch
    Ne postoje "nevine žrtve" . U slučaju ratne okupacije postoje samo dve strane, oni koji se bore protiv okupatora i ono koji sarađuju sa okupatorom. Saradnja može biti aktivna i pasivna tipa hoću koliko toliko normalno da živim i da sačekam ako je moguće da sve prođe jer mene se to lično ne dotiče. Meni su uvek najviše krivi oni koji ćute i trpe jer zbog njih gadovi mogu da rade šta im je volja i u ratu a i kako vidim i u miru.
    A šta bi sa pra pra dekom? Da nije izgubio glavu na Istočnom frontu ili možda u Bosni kao feldvebel "Princ Eugen Divizije"? Da je bio pripadnik NOP ne bi pra pra baki vlas
    sa glave falila posle 1944. Ups, ustvari ne bi imala glavu jer bi je sunarodnici već 1941. Poslali u Dahau zajedno sa mojom pra pra bakom.
  • Nada

    24.12.2021 14:17
    NadaNS
    Bravo mladi antifašisti! Prekrajanje istorije je prevršilo svaku meru! Jo# samo da učimo da su nas oslobodili četnici i ustaše!
  • Ljubomir

    24.12.2021 13:41
    Bucko
    Dasko...papak. Anti_sta? Zivi ko bubreg u loju, tipican razmazeni dazdevnjak novosadski, ja sam novosadjanin a on je sav od plisha, za takve revolucije se i zalaze. Jedno neugledno, antipaticno i licemerno stvorenje. Brbljivac. Jede po restoranima svaki dan, nisi ti decko antifasista ti si kapitalista, takav ti pedigre, nije nista od viljuske teze digao. Papcina. Ali slazem se da zlocincima ne treba dizati spomenike. Ne slazem se sa njim vec sa golom istinom, on je tek bakarna zicica- licna. Papak..
  • Маркан

    24.12.2021 10:07
    Немам нити једну лепу реч за лик и дело Дашка Милиновића, али овога пута се слажем са изреченим. Грешка и пораз свих нас који себе сматрамо и антифашистима и антикомунистима је што смо дозволили да ова срамота буде тема којом се бави Дашко Милиновић, а не ми. Неће проћи - не због комуниста и антифе... Неће проћи због убијених припадника мог народа и мојих предака од стране фашистичког олоша (молим вас објавите коментар са баш овако написаном квалификацијом). Дашко, противниче у свему, следећи пут се видимо - ја са заставом Србије, а ти са твојом.
  • Aleksej

    24.12.2021 08:13
    Ma hajde
    Kao fol antifasisti, ali zapravo su najobicniji kumunisti, kao da nam nije bilo dosta 50 godina u komunizmu i da nismo videli kako to ide.
  • Dragan

    24.12.2021 07:41
    Ah
    A u Petrovaradinu bila granica NDH .Partizani su na terenu kasnije kasarne pobili nekoliko hiljada ustaša i posle toga prekrili zemljom i od tad je tu kasarna(pored vatrogasnog doma).Ovo je za Orbana poklon za sledeće izbore i za SVM.
  • /

    24.12.2021 07:19
    /
    a sa otvaranjem dosijea bi stigli i do 6og oktobra.
    ako vam je uopste stalo do njega.

  • da dodam

    24.12.2021 03:44
    E moj Stevo, Madjari i Bugari samo cekaju svoju priliku. Digli su glavu cim nema vise Rusa, a najmirniji su kada su tu ruski tenkovi. Ja im ni sekund ne bih verovao.
  • Novosadjanin

    23.12.2021 23:09
    Kasarna
    Da li znate da bas u toj kasarni na ribarcu su dovodjeni na preki sud? Moze sa desiti da Galens svasta tu ispod pronadje. Deda i njegov brat su bili u kasarni, dedu su pustili a brat je nestao bez traga, ni dan danas se ne zna ni zasto ni gde.
  • iguman

    23.12.2021 22:50
    Ako neko zna da mi kaze sta se desilo sa imovinom "saradnika" okupatora? Bilo je oko 600 000 hiljada ne Srba / što Madjara što Nemaca/ pre rata i svi su negde stanovali. Pa sta se desilo sa tom imovinom? Da je neko kupio to?
    Ah, znam oslobodioci okupirali tuđe.










  • Mita Bajić

    23.12.2021 22:40
    ...
    Koliki si pajser od 0 do 23.oktobar gari
  • Zoka

    23.12.2021 22:17
    Koji idiot
    Madjari izgubili 2/3 svoje teritorije?! Jesi li ti normalan?
  • Mrki

    23.12.2021 21:52
    Svaka cast
    Covek objasnio zasto kako I zbog cega ce da se pravi protest.svaki iole normalan covek bi shvatio da ovo sto ovaj covek prica da je za podrsku kakvoj god politickoj struji pripadali
  • realno

    23.12.2021 21:17
    za Steva
    Stevo, pogrešan zaključak donosite, ne mrzimo Mađare, Rumune, Bugare Nemce... nego fašiste svih fela.
  • Лиманац

    23.12.2021 20:57
    Проћи ће
    Лажни антифашисти могу своје макете да носе својим кућама.
  • /

    23.12.2021 20:48
    /
    svrha tog spomenika je da se zapita sta je to udba radila.
    tako bi zapitkivanjem polako doslo i do otvaranja dosijea.

    ovo je jos jedno sabotiranje pridruzivanja.

    razmisljajte
  • Paor

    23.12.2021 19:59
    Čurug
    U Čurugu je odavno podignut ovakav spomenik, isto tako kvazi nevinim Madjarima stradalim u Drugom Sv. Ratu. Hvala Tomislavu Nikoliću! :bagra:
  • Pionir

    23.12.2021 19:55
    Kome spomenik
    Kome se podiže spomenik? Hortijevcima,Folksdojčerima,Nedicevcima,Ljoticevcima,onima koji su ubijali,klali,bacali pod led,dignite spomenik Anti Pavelicu najbolje,ugledajte se na Hrvate,menjajte imena ulicama,što da ne,treba gamadi podici spomenike a oni ubijali Srbe i ostale... Sto ne podignete spomenik braci Jovandic i ostalim nevinim žrtvama...
  • Steva

    23.12.2021 19:54
    ne vole nas bugari ni austroug
    Nisam za postavljanje spomenika okorelim fašiima ali dosta više sa tom mržnjom prema Mađarima,Rumunika,Bugarima,Nemcima... preteraste.Pa Mađari su izgubili 2/3 svoje teritorije pa nas opet ne mrze,nisu priznali kosovo i stalno lobiraju za Srbiju a mi se non-stop držimo 1953 i bacanje pod led od strane mađarslih faista,dokle više ?
  • Karadža

    23.12.2021 19:47
    @Mečka
    Nego šta su, redovni treninzi sa policijom, zna to ceo Liman
  • The Lalosh

    23.12.2021 19:21
    Rat i posle rata
    Moja pra-pra baka nemačkog porekla umrla je u Bačkom Jarku u logoru nakon II sv. rata. Jedina krivica joj je bila što je u Temerinu kuća bila na njenom imenu.

    Po logici stvari, trebalo bi da budem žestoko protiv komunističkih i Jugoslovenskih vlasti. Istina je da je nije ubila ni Jugoslavija, ni komunisti. Već zveri od halavih ljudi koji su se sakrivali iza ideologije uz puna usta partije, Jugoslavije i osvete.

    Kome je lakše, analogija je kao da neki Bošnjak krivi Srbe, Srbiju i kapitalizam za ona gnusna ubistva po Bosni. To su isto uradile zveri bez nacije i savesti koje su se sakrivale iza Srba i Srpstva. Pravi Srbi i prava Srbija to NIKADA ne bi dozvolili.

    Ili da neko krivi Mađare i Mađarsku za Hortijeve zločine. Nisu to bili ni Mađari, ni Mađarska. Već fašisti i krvoloci koji su se kukavički sakrivali iza nacije i države.

    Elem, dok god na tom spomeniku među imenima osoba poput moje pra-pra bake bude i jedno ime onih koji su naredili, izvršili ili sarađivali na izvršenju zločina ja ću biti protiv takvog spomenika.

    SMRT FAŠIZMU! SLOBODA NARODU!
  • dijasporac

    23.12.2021 19:10
    Sta meni pada u oci sem ocigledne SNS-ove uvlakacke politike ka Orbanu, jos odvartnija politika LSV u ovom slucaju. Ligasi nisu glasali za podizanje ovog spomenika kao navodni antifasisti ali su glasali za finansiranje ovog spomenika (!?) a njihov kadar vajar Laslo Siladji ga vaja. Napomena, vajar Laslo Siladji je kao kadar LSV-a sem spomenika koje je po Novom Sadu radio bez konkursa (dobijaop posao neposrednom pogodbom LSV-a sa koalicionim partnerima) i poprilicno naruzio grad ( spomenik Balazu i Olenjinoj) bio 2 mandata i direktor galerija tapiserija Atelje 61 na Tvrdjavi. Antifasisti koji ziglasavaju budzet za dizanje spomenika na kom stoje imena osudjenih fasista i vajaju taj isti spomenik, gde je kraj njihovoj dvolicnosti, gde?
  • @TerazijskiCrnogorac

    23.12.2021 19:07
    Viktor Orban je autokrata, njegova vlast je mafijaška i kriminalna. Vlada na isti način kao onaj protiv koga si, navodno. I dobri su ortaci - bukvalno, ortaci. Inače, Orban je veliki fan Hortija, nazvao ga je velikim državnikom.
  • Hmm

    23.12.2021 18:56
    Jadno
    Kakvo sramna zloupotreba spomenika Porodica. Kakva je to bomba i taj alat pored kartonske replike spomenika? Ovi zgubidani što su se okupili rada nisu videli u životu, da ne pričam o nekoj borbi...
  • Radoš

    23.12.2021 18:48
    Tajne grobnice
    Koga zanima može da prouči temu o nevinim žrtvama stradalim posle oslobođenja, zbog toga je formirana komisija koja se bavila tajnim grobnicama. Ima sve na internetu. Evo link:
    http://www.komisija1944.mpravde.gov.rs/lt/articles/o-nama/
  • Mečka

    23.12.2021 18:37
    Novosadska db ekipa iz DC
  • .

    23.12.2021 18:13
    Još kako je bilo revanšizma. Pa koliko samo stotina hiljada Nemaca je proterano. Kamo sreće da su ostali vojvođanski Nemci.

    Ali, svrha ovog spomenika je isključivo da provocira, zakuvava, diže tenziju i deli narod jer samo u takvim okolnostima stalnih podela i stalnih izmišljenih i isceniranih pretnji po Srbe iznutra i od spolja ovaj Režim može da vlada.

    Ne treba ovaj spomenik.
    Ono što treba je ravnopravnost svih nacionalnih zajednica i višejezičnost u praksi, ne na papiru.
    Večito se kao hvalimo kako je Vojvodina multinacionalna, višejezična, multikulturna... a od toga nije ostalo više ništa.
    Živimo jedni pored drugih, a ne jedni sa drugima, ne poznajemo se, ne znamo druge vojvođanske jezike, većina ne zna nijednu mađarsku, rumunsku i slovačku pesmu.
    Suština je da opet počnemo živeti zajedno, a ne štancati provokatorske ili ultrasrpske četničke jeftinoizgledajuće, a skupo plaćene spomenike.
  • Nebojša

    23.12.2021 17:37
    Logicno
    Kada imate faisticku vlast, sasvim je logicno da se spomenik podize fasistima. Smeta nam spomenik ustasam u Zagrebu i na njihovom groblju, a ne smetaju nam zlikovci koji su ubijali neduzni narod, osudjeni i pogubljeni. I pride se takvi likovi nazivaju NEDUZNIM ZRTVAMA.
    SMRT FASIZMU SLOBODA NARODU.
  • Rasa sa salasa

    23.12.2021 17:28
    SNS, POKS, SVM, SPS, LSV. Da se ne zaboravi nikad.
    A taj spomenik tu stajati neće.
  • Jovan

    23.12.2021 17:25
    O ovome niko ne prica a bitno je da svi bruje o tablicama kod pozorista i glupavim prevodima "new.now"... A ni tamo im ne smeta velicanje Pjotra Vrangela... Bravo za novosadsku antifu ✊ SFSN
  • Miki

    23.12.2021 17:13
    neverovatno kako nas profesionalno i koordinisano bushe inostrane tajne sluzbe... Bas sada se javlja ovaj sporni spomenik i spominje Orban u negatinom svetlu, i to u momentu kada taj isti Orban brani Srbe u Bosni i zalaze se (jedini u eu!) za njihova prava. Sacakejte malo sa spomenikom, cekao je skoro 80 godina da se opodigne, moze da saceka jos koju dok se ne razresi pitanje BiH.
  • Džordž

    23.12.2021 17:07
    ...
    Ne zna se da li skrivenih fašista ima više među "nevinim žrtvama" ili među antifašistima.
  • Dušan

    23.12.2021 17:07
    I
    I Draža je osuđeni ratni zločinac osuđen od istog suda posle rata,pa mu danas dižemo spomenike.
  • vojvodjanka

    23.12.2021 17:04
    Napredno
    Zahvaljujući ovim budalama na vlasti,svrstaće nas na kraju među poražene u Drugom ratu.
    Na suprotnoj ,pobedičkoj,antifasističkoj strani,biće Bugarska,Rumunija,Italija,Hrvatska,Nemačka...Srbija će stajati uz anacionalne naciste i fašiste.
    Bravo kreteni.
    Serite po humkama.
    SK
  • hm?

    23.12.2021 16:56
    Prvi cu izaci da sprecim postavljanje spomenika madjarskim fasistima i honvedovcima. Moj deda je 23. oktobra 1944. umarsirao u Novi Sad kao oslobodilac. Podizanje tog spomenika bi bila teska uvreda za njega i njegove drugove.
  • Marko

    23.12.2021 16:55
    Bravo Dale, i hvala što misliš,govoriš i delaš u ime mnogih od nas.
  • Grbavica

    23.12.2021 16:48
    Hmmm
    Ma nemojte. Kome ze diže spomenik, zašto ne kažete? Ne tu napamet da bulaznite! Opet ovi isti protestvuju što su stručnjaci za ekologiju, stručnjaci za gradjevinstvo, sad su i strčnjaci za istoriju.. Boze.. Treba vas sve pohapsiti
  • Nikola

    23.12.2021 16:39
    Gotov je.
    Vucic je najvece zlo koje je snaslo ovaj narod.
  • Terazijski Crnogorac

    23.12.2021 16:39
    Viktor Orban je veliki drzavnik. Ne podrzavam sve sto izjavi ali ga postujem jer cuva svoju drzavu I svoj narod. Ovaj radio voditelj je sasvim prosecan I neduhovit. Ne volim rezim u Srbiji I glasacu za opoziciju I naravno veliko NE na referendumu! Zivela Srbija I Republika Srpska. Ziveo srpski I madjarski narod!
  • Stole

    23.12.2021 16:32
    Dokle smo dosli jel vlast zbog svojih poslovnih interesa misli da je narodu toliko pamet kratka da zlocincima dizi spomenike ?? Mada me i ne cudi kad maskirane kriminalce najme da maltretiraju gradjane..

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna